Saturday, June 19, 2010

Oranje Mechanica.




Për pak orë, “The Dutch Machine”, do të hyjë në garën e raundit të dytë në Grupin E, dhe do të ketë përballë samurajtë japonezë të Okadës.

Oranjet hyjnë në këtë ndeshje me pretendim për fitoren dhe nuk do të jenë të kënaqur me diçka më pak se kaq. Fitorja pothuajse do tu siguronte vendin e parë në grup, sidomos nëse do të favorizoheshin prej rezultateve të ndeshjes tjetër midis Kamerunit dhe Danimarkës.

Duke ditur që një nga nofkat e skuadrës hollandeze është “Oranje Mechanica”, po përpiqem të bëj një analizë mbi sistemin mekanik të skuadrës, të drejtuar nga inxhinieri Bert Van Marwijk.

Sistemi frenues:

Është i përbërë nga dy disqe qëndërmbrojtës me emrat Heitinga dhe Mathijsen. Si dhe prej portjerit Stekelenburg. Megjithëse nuk ka dyshime mbi performancën e pjesëve të tjera të skuadrës, shumë pikëpyetje qëndrojnë mbi këtë pjesë të makinës tulipane duke e cilësuar atë si ndoshta dobësinë e kësaj skuadre. Sulmi mund të kapë shpejtësi të larta, marramendëse. Por si do të funksionojë sistemi frenues nëse i duhet të përballet me kthesat e ngushta dhe ndonjëherë të frikshme të kundërshtarëve? A do tia dalë mbanë të frenojë në kohë dhe pa u përplasur? Ndeshja me Danimarkën tregoi se kjo është e mundur. Po gjithashtu ndeshjet e kualifikimit në grupe, ku në 8 ndeshje Oranje mechanica ka pësuar vetëm dy dëmtime të vogla anësore. Statistikat janë shpresëdhënëse akoma dhe test drive të kohës para botërorit. Por dyshimi përsëri vendoset mbi aftësinë e frenave markë Stekelenburg, sidomos kur i duhet të operojë në kthesa të gjata dhe topa të lartë brenda zonës. Mbrojtësit dhe portjeri janë shprehur të gatshëm dhe të vendosur për të mos e lënë makinën oranje të dalë nga rruga për ku është nisur, dhe synimi i vetëm është finalja.

Transmisioni.

Është i përbërë nga dy anësorët mbrojtës të skuadrës, që u përgjigjen emrave Gio Van Bronchorst dhe Gregory Van der Wiel. Synimi kryesor i të cilëve është të furnizojnë mesfushën dhe sulmin me pasime, pa harruar që duhet të bllokojnë mesfushorët kundërshtarë. Gjithashtu në pjesën e përparme anësore, Oranje Mechanica përbëhet nga Van Der Vaart dhe Kuyt, ose Robben dhe Elia. Sipas nevojave të lojës dhe kundërshtarit, drejtuesi Van Marwijk mund të zgjedhë pjesë këmbimi të ndryshme. Nëse do më shumë siguri në lojë, përdoren dy të parët. Në xhirot e fundit të garës, mund të shkëmbehen me të dytët, të cilët do i jepnin Hollandës shpejtësi, shumë të nevojshme për të përfunduar garën në pole-position. Hollanda në versionin “tuner’ përdor të parët. Kurse kur shndërrohet në “sport exotic car” përdor të dytët. Elia dhe Robben, mund gjithashtu të cilësohen si nitrous (për këdo që ka parë “Fast and Furious”), turbo, apo supercharger.

Motorri.

Motorri hollandez është i përbërë nga tre pjesë kryesore. Van Bommel dhe Nigel de Jong, janë ata që energjinë e tyre e shndërrojnë në fuqi motorike për skuadrën, të gatshme për të rezistuar deri në fund. Në një ditë të mirë do mund të digjnin çdo kundërshtar mesfushe që u del përpara. Agresiviteti i Nigel së bashku me vizionin dhe qëndrueshmërinë e Van Bommel, janë një garanci më tepër dhe shumë kuaj fuqi, me cilidratë të lartë. Pjesa tjetër e motorit përbëhet nga Wesley Sneijder. Kjo është pjesa më e rëndësishme e skuadrës, për mendimin tim. Lojtar me vizion dhe pjesë motorike e mrekullueshme. I qëndrueshëm në lojë, në pasime të sakta dhe me fantazi. Wesley është krijuesi i lojës në skuadër, nëse ai do ishte në gjendje optimale, dhe do luante me marshin e pestë, besoj se të paktë do ishin ata që do i bënin ballë.

Është e vështirë për të bërë një krahasim mbi sulmuesin e skuadrës dhe cilës pjesë të një makine do i takonte ky. Në rastin e Hollandës, sulmuesi i vetëm i përdorur deri tani është Robin Van Persie i Arsenal. Megjithëse jo në gjendjen e vet më të mirë, dhe i ardhur pas një dëmtimi të gjatë, Van Persie ka shumë akoma për të treguar për veten. Parakolpi i Hollandës, ka shancin e dytë këtë herë, për të përplasur topin pas rrjetës së kundërshtarëve. Unë kam besim se nuk do zhgënjejë. Nëse zhgënjen, atëherë Hunteri i Milanit do provojë veten përpara portës në vend të tij, me detyrën për të shënuar gol.

No comments:

users online
 
Creative Commons License
Shkrimet e blogut Busulla jane te licensuara nen Creative Commons Autoresi-Jofitimprurese-Vepra te pandryshueshme 2.5 Italia License.